20 agosto 2017

É dando que se recebe / It is giving that one receives

[Port / Eng] É dando que se recebe / It is giving that one receives

Dizem que é dando que se recebe. As coisas que te faltam na vida são exatamente aquelas que você não compartilha com os demais. Precisa de dinheiro? Ajude quem precisa mais. Precisa de trabalho? Trabalhe para quem precisa de sua ajuda. Precisa de Saúde? Ajude a cuidar de quem precisa de mais cuidado que você. Precisa de Amor? Dê mais de seu coração do que tem dado até hoje. O que você precisa? DÊ!!! Precisa de mais gratidão? Agradeça! Precisa de justiça? Encerre todos os julgamentos. Precisa de bons relacionamentos? Ame e cuide de si mesmo melhor, ame-se mais, aceite-se mais e estenda isso a todos os demais.

Eu preciso de Sol. Ando um pouco cansada de chuva. E meu melhor sol está no meu coração e no meu sorriso. Então fui lá fora oferecer a Deus o Sol. Eu queria levar algo físico que parecesse mesmo um Sol. E lembrei de meu Tarô amado... o Sol... Eu ofereço a Deus e a todos os mentores e guias e anjos de São Paulo. Eu ofereço o Sol a São Paulo. Meu Sol, eu dou a você, cidade bonita!! Que esse Sol se amplie e que tenhamos a luz do SOL nos banhando e aquecendo após tantos dias seguidos de chuva e frio. É meu desejo. É o que eu quero... É O QUE EU DOU! [cont...]

E você? O que vc quer na sua vida? O que vc quer ter, crie já. Não custa nada. Só um pouco de criatividade e alegria e o Sol brilha para você também! Nós podemos criar a vida sabia? Podemos criar Deus e comandar Deus. Ele está a nosso total absoluto dispor :).

Então que venha o Sol... para São Paulo e para todos nós em nossas vidas. Um Sol de oportunidades, aberturas, alegrias, amor, bons relacionamentos, realizações, saúde, sucesso e tudo de bom!!

Sua irmã, com Amor e Sol,
Narayani

[ENG]

They say that it is giving that one receives. The things you lack in life are exactly the things you do not share with others. Need money? Help who needs more. Need work? Work for those who need your help. Need Health? Help to take care of those who need more care than you do. Need Love? Give more of your heart than you have ever given until this day. What do you need? GIVE!!! Need more gratitude? Give thanks! Do you need justice? Finalize all judgments now. Need good relationships? Love and care for yourself better, love yourself more, accept yourself more, and extend it to everyone else.

I need sunshine. I'm a little tired of so much of rain. And my best sun is in my heart and in my smile. So I went outside to offer to God, the Sun. I wanted to bring something physical that looked like a Sun. And I remembered my beloved Tarot ... the Sun ... I offer to God and to all the mentors and guides and angels of São Paulo, the city where I live. I offer the Sun to São Paulo. My sun, I give to you, beautiful town!! May this Sun expands and let us have the light of the SUN bathing and warming us after so many days of rain and cold. It's my wish. It's what I want ... THIS IS WHAT I GIVE!

What about you? What do you want in your life? Whatever you want to have, create it now. It costs nothing. Just a little creativity and joy and the sun shines for you too! We can create life, did you know that? We can create God and command God, did you know that? He is at our absolute total dispose :)

So may the Sun come ... to São Paulo and to all of us in our lives. A Sun of opportunities, openings, joys, love, good relationships, achievements, health, success and all the best !!

Your sister, with Love and Sun,
Narayani

Nenhum comentário: